Powinieneś stworzyć swoją strategię marketingową zgodnie z nimi. Zadaj sobie pytanie, czy produkt pasuje do Twojej marki, czy nie. Na przykład, dla firm, które należą do branży edukacyjnej, niestandardowe zasłony mogą nie być dobrym rozwiązaniem, ale niestandardowe pióra mogą być lepsze.
Może wydawać się to oczywiste, ale możesz znać swoich klientów tylko wtedy, gdy znasz również siebie. Oznacza to, że powinieneś dostosować swoje produkty do potrzeb swoich docelowych klientów, jednocześnie budując swoją markę.
Możesz dystrybuować konkretny produkt promocyjny do swoich obecnych klientów i wybrać inny produkt dla potencjalnych klientów. To dlatego, że chcesz przekazać dwa różne komunikaty, jeden jako przypomnienie, a drugi jako zaproszenie.
Przeczytaj także następny artykuł: Prezenty dla mężczyzn Przewodnik po zakupach
Czy zaczynasz wrack your brains out próbując myśleć o najlepszych prezentach dla mężczyzn w swoim życiu? Z tylko kilka miesięcy przed Bożym Narodzeniem, ludzie już zaczynają przygotowywać listy i organizować swoje sezonowe zakupy prezentów na ten rok.
Pomyśl o swojej lokalizacji
Musisz również zastanowić się, gdzie i jak zamierzasz rozdawać swoje prezenty promocyjne. Jeśli będziesz je rozdawał podczas pikniku firmowego, możesz mieć większą elastyczność w dostosowywaniu większych upominków promocyjnych, takich jak pojemniki z chłodnicami.
Na targach możesz zdecydować się na coś lżejszego, np. na konwentowe pojemniki. Główną ideą jest to, że przy wyborze najbardziej odpowiednich i skutecznych artykułów promocyjnych należy wziąć pod uwagę dystrybucję produktu.
Kontynuuj czytanie pełnego artykułu na ten temat produkt promocyjny.